השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם
loading
לכל שאלה חייגו:
03-5638800

טיפים מצוינים לניהול נכסים

מה צריך לדעת לפני שמוכרים נכס?

אם אתה עובד כמתווך ישנה חשיבות עליונה לסדר. כמות המסמכים רבה כל כך, שפשוט מאוד ללכת לאיבוד בתוכם, ולכן צריך לשמור על סדר.
מסמכים מסודרים יקנו לך שליטה בעבודה ויהיו ההוכחה שלך למקרים משפטיים.

אז מהם המסמכים החשובים?

  • דאג שבכל מסמך רשמי יופיע שם מלא בעברית ובאנגלית, לוגו, טלפון, דוא"ל, מספר רישון תיווך מקרקעין וכתובת אתר האינרטנט.
  • הכן את כל המסמכים שהחוק מחייב, מסמכים לשיווק ומכירות, לניהול מידע ומסמכי עבודה, והקפד על מילוי הטפסים כנדרש.
  • לא להתעצל! בדוק במיוחד את הטפסים שלהם יש משמעות משפטית עם יועץ משפטי שמבין בתחום, לדוגמא כמו נוסח טפסים למוכר / לקונה / שוכר / משכיר ועוד.
  • ארגן ושמור את כל הטספים מסודרים לפי תאריך ומספר רציף ורצוי לגבות ולסרוק למחשב נתונים רלוונטים.
  • כאשר לקוח ממלא את טופס הזמנת שירותי התיווך, וודא מולו את מספר ת.ז, הגדרת טווח מחיר, צרף לטופס אני שני בני הזוג, רשום תאריך ושעה, דייק בכתובת הנכס ווודא חתימה.

במידה ותשמור על כל הטיפים הללו, תמנע מבעיות משפטיות ומחוסר הבנה מול הלקוח.
שיהיה בהצלחה.

מס' מדרגים: 2  ממוצע: 5